11 éve folyamatosan csökken a szénsavas üditők piaca Amerikában, tavaly már harmincéves mélypont volt a fogyasztás.
Leginkább a diétás kólából szerettek ki az amerikaiak (a Coca-Cola és a Pepsi is öt százalékkal kevesebbet adott el a cukormentes, mesterséges édesítőkkel előállított kóláiból), a nagy cégek közül pedig a Pepsi eladásai estek vissza a legjobban, 3,2 százalékkal, a Coca-Cola egy százalékos mínusza ehhez képest győzelem).
A cukormentes kóla helyett gyümölcslevet és ízesített ásványvízeket isznak Amerikában. Viszont a Spirte és a Fanta nemhogy nem esett vissza, de még többet is adtak el ezekből. (Fortune)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.