Százmilliós bírságot kapott a Fressnapf a pecsétgyűjtős kampány miatt

gazdaság
2016 március 31., 11:39
comments 66

"25 év szeretete egy helyen" - így hívták azt a kampányt, amit tavaly indított az állateledelt és kisállatkellékeket árusító üzletlánc, a Fressnapf. A kampány lényege az volt, hogy 5000 forintos vásárlásonként pecsétet lehetett kapni, amivel a vásárlók 20 százalékos kedvezményre lettek jogosultak. Csakhogy a cég nem számított arra, hogy az élelmes vevők direkt felaprózzák a vásárlásaikat, úgyhogy tavaly júliusban megváltoztatta a feltételeket, amivel a beígért 20 százalékos kedvezmény 6 százalékra csökkent. 

A Gazdasági Versenyhivatal most 100 millió forintos büntetéssel sújtotta a céget. 

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.