Már a Snapchat a legnépszerűbb szocmédia-alkalmazás a tinédzserek között

INTERNET
2016 április 14., 18:14

A Snapchat csak 2011-ben indult, de iszonyatos sebességgel növekszik. Már évek óta 10-20 milliárd dollár értékűre becsülik a képküldő alkalmazást kiadó céget, a felhasználók száma, a felhasználók pedig már naponta 7 milliárd videót vagy képet néznek meg az alkalmazásban.

Egy friss kutatás szerint mostanra a Snapchat lett a legnépszerűbb közösségimédia-alkalmazás a tinédzserek körében. Ebben a csoportban - ami a Snapchat fő célcsoportja is - az alkalmazás már lekörözte a Twittert, a Facebookot, de még az Instagramot is.

A kutatásban 6500 amerikai ttizenévest kérdeztek meg, hogy szerintük melyik a legfontosabb közösségimédia-alkalmazás. 28 százalék nevezte meg a Snapchatet, 27 százalék az Instagramot, a maradék a Facebookot és a Twittert.

Ezt a kutatást negyedévente végzik el, így jól leköveti a Snapchat villámgyors növekedését. Ugyanebben a kérdésben ugyanis 2015 tavaszán még a negyedik volt a Snapchat, az abszolút első Instagram mellett a Facebook, de még Twitter is megelőzte.

Ősszel már harmadik volt a Snapchat, a Facebookot taszította az utolsó helyre, mostanra pedig átvette az uralmat. (Mashable)

A Snapchatről itt írtunk bővebben.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.