Az Uber egyik feje, Keith Chen egy podcastban mesélt egy érdekes megfigyelésükről: abban az esetben, ha az autót hívó utas telefonja lemerülőben van és az utolsókat rúgja, hajlandó
akár 9,9-szeres szorzóval is elfogadni a felkínált fuvart.
Chen szerint ez egy teljesen normális emberi viselkedés annak érdekében, hogy az utas ne rekedjen sehol és biztosan célba érjen. A cég gazdasági kutatásaiért felelős szakember bár ismerik ezt a tényt, és kellő elemzéssel rendelkeznek akku százalékok - fuvarárak tekintetében, állítja, hogy ezekkel a cég nem él vissza és senki sem kap magasabb viteldíjat csak azért, mert mindjárt lemerül. (NyMag)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.