Vasárnap este közvetítette a DunaTV a Magyarország Szépe választás élőadását, amit az MTVA megrendelésére
a Frizbi Entertaiment Kft. készített 39.824.000,- Ft + Áfa összegért.
Hajdú Péter műsorgyártó cége, ami amúgy a TV2 legnagyobb beszállítója is, ezért a pénzért három adást prezentált a közmédiának:
Mindezt úgy, hogy a szépségversenyt szervező cégben is van érdekeltsége Hajdúnak. A tavaly 1,8 milliárdos árbevételt produkáló Frizbi Entertainment Kft.-t száz százalékban a műsorvezető tulajdona, a Frizbié a Magyarország Szépe Kft. 51 százaléka, a cég ügyvezetője Hajdú felesége, Sarka Kata.
Az MTVA kérdésünkre azzal indokolta a Magyarország Szépe verseny sugárzását, hogy az
ugyanúgy belefér a modern közszolgálatiságba mint az Európa Bajnokság közvetítése vagy mint a Petőfi Zenei Díj gálája a VOLT 0. napján.
Emellett
„a Magyarország Szépében megszólaló versenyző lányok olyan társadalmi üzeneteket közvetítettek - foglalkozás az elesettekkel, az idősekkel, a környezettel, vagy az állatvédelemmel -, melyek teljes mértékben vállalhatók a közmédia számára.”
A vasárnapi kétórás adás a Duna Televízión 9,3 százalékos, a Duna World adásában 3,8 százalékos közönségaránnyal futott. A közmédia tájékoztatása szerint
összesen 569.398 néző látta a versenyt.
Ez a múlt héten a Cobra11 és a Szulejmán közé, a nézettségi toplista nyolcadik helyére lett volna elegendő.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.