Hajdú Péter negyvenmillióért gyártotta a közmédiának a Hajdú Péter cége szervezte szépségverseny műsorait

Vasárnap este közvetítette a DunaTV a Magyarország Szépe választás élőadását, amit az MTVA megrendelésére

a Frizbi Entertaiment Kft. készített 39.824.000,- Ft + Áfa összegért.

Hajdú Péter műsorgyártó cége, ami amúgy a TV2 legnagyobb beszállítója is, ezért a pénzért három adást prezentált a közmédiának:

  • a Magyarország szépe Miss World Hungary 2016-ot,
  • a Magyarország Szépe – mini programot,
  • és a Magyarország Szépe – A felkészülés című produkciót.

Mindezt úgy, hogy a szépségversenyt szervező cégben is van érdekeltsége Hajdúnak. A tavaly 1,8 milliárdos árbevételt produkáló Frizbi Entertainment Kft.-t száz százalékban a műsorvezető tulajdona, a Frizbié a Magyarország Szépe Kft. 51 százaléka, a cég ügyvezetője Hajdú felesége, Sarka Kata.

MTI Fotó: Mohai Balázs

Az MTVA kérdésünkre azzal indokolta a Magyarország Szépe verseny sugárzását, hogy az

ugyanúgy belefér a modern közszolgálatiságba mint az Európa Bajnokság közvetítése vagy mint a Petőfi Zenei Díj gálája a VOLT 0. napján.

Emellett

„a Magyarország Szépében megszólaló versenyző lányok olyan társadalmi üzeneteket közvetítettek - foglalkozás az elesettekkel, az idősekkel, a környezettel, vagy az állatvédelemmel -, melyek teljes mértékben vállalhatók a közmédia számára.”

A vasárnapi kétórás adás a Duna Televízión 9,3 százalékos, a Duna World adásában 3,8 százalékos közönségaránnyal futott. A közmédia tájékoztatása szerint

összesen 569.398 néző látta a versenyt.

Ez a múlt héten a Cobra11 és a Szulejmán közé, a nézettségi toplista nyolcadik helyére lett volna elegendő.