Egy pesti kocsma 10 nagy trükkje, amivel összehozta a világ legjobb Facebook-oldalát

Az erzsébetvárosi Hársfa utcában üzemelő Tarajos Gőte Leitató Központ a punkok egyik utolsó bástyája az elbulinegyedesített kerületben. Ennek megfelelően hibátlan közösségimédia-marketinggel kommunikálnak a törzsvendégekkel, főleg az utóbbi egy évben. Hosszasan elemeztük, hogy mi az a 10 trükk, amivel mindig garantáltan magukhoz láncolják a hűséges vásárlókat, és egyre növelik a táborukat. A nagy titok 9+1 egyszerű lépésben:

1. A bulik pontos dokumentálása és a fotók megosztása

2. Programok szervezése az aktuális eseményekhez igazodva

3. Kedvcsináló nosztalgiaposztok

4. Hiperszemélyes branded content

5. A célközönségre optimalizált kultúraterjesztés

6. Ellenállhatatlan akciók

7. Világos játékszabályok

8. Naprakész információk, kulisszatitkok

9. Közvetlen kommunikáció + új vendégek behúzása a régi fogyasztók kitüntetett figyelemben részesítésével

10. Az a pici plusz, amire egész egyszerűen senki más nem tehet szert, csak a Tarajos Gőte Leitató Központ

Fel van adva a lecke a Vittulának.