A Magyarországról épp kiűzött amerikai közösségi fuvarvállalat és a svéd autógyár közösen 300 millió dollárt fektet be a vezető nélküli autós projektbe, ami állításuk szerint egy nagyobb együttműködés kezdete.
A Financial Times arról ír mindezek nyomán, hogy az együttműködés jól mutatja, mennyire átalakulóban van éppen az autóipar, és a klasszikus szereplők is rá vannak kényszerülve arra, hogy a netes alkalmazásokból kinövő vállalatokkal működjenek együtt.
A Volvo vezérigazgatója, Hakan Samuelsson rögtön utalt is rá, hogy az autógyártás mellett akár okostérkép-fejlesztésben is elképzelhető a két cég együttműködése a jövőben.
Az Uber még idén elkezdi majd a Volvo XC90-es modelljeit vásárolni, hogy aztán azokba építsék bele a sofőr nélküli vezetéshez szükséges alkalmazásokat. A Volvo vezetői pedig úgy látják, hogy az együttműködés legalább felére fogja visszavágni a fejlesztésre szánt költségeket. (Financial Times)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.