Kiáll saját sikerei mellett az állami reklámok intézője

A csütörtöki HVG Portré rovatának alanya Csetényi Csaba, aki kommunikációs cégével az elmúlt egy évben 12,5 milliárd forint megbízást nyert el a kormánytól. Ők készítik a kormány népszavazásos kampányát is.

Néhány érdekesség a vele készült interjúból:

"Ahol napfény van, ott árnyék is van" - vallja a kommunikációs szakember, aki első válása után is felállt, pedig csak a szivarjait és az öltönyeit hozta el Czégé Zsuzsától, akivel a Xénia-Lázt csinálták. És akkor is felállt, amikor a Westel marketingigazgatói székét kellett otthagynia, és rögtön elfordultak tőle a barátoknak hitt emberek.

"Mi voltunk itt az első lakók, az összes híres szomszédom csak később jött" - mondja arról, hogy nem azért kap megbízásokat Rogán Antal minisztériumától mert Rogán Antal szomszédja, hanem azért lett Rogán Antal szomszédja, mert Rogán Antal mellé költözött. Meg Varga Mihály is.

"Nem a nyereségre, hanem a minőségre maximalizálunk" - ez üzleti sikerei titka.

"Amint a politika jött, én mentem" - árulta el, hogy meddig érdekelte a szocialista politikusok által is kedvelt Xénia-láz.

"Akit szeretsz, nehéz olyannal megajándékozni, ami több a pénznél. A gondolat ilyen" - ezzel az útravalóval zárjuk lapszemlénket.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.

Nélkületek nincs 444

Csak a 444 és a sajtószabadság ügye mellett elkötelezett olvasók támogatása teszi lehetővé, hogy alaposan tudjunk foglalkozni a legfontosabb témákkal.