Egy civil szervezet, a Glimpse összesen 68 reklámot cserélt le cicás képekre a Clapham Common megállóban. Hogy miért? Nem kérdés. Így működik:
Rossz kedved van -> Bemész a metróba -> Reklám helyett cicákat látsz a falakon-> Jó kedved van
A szervezet közösségi finanszírozásból működik, a Kickstarteren gyűjtenek pénzt ehhez hasonló akcióikra, és céljuk, hogy kreativitással jobbá tegyék a világot.
Nem a reklámok ellen vannak, de úgy érzik, hogy az ilyesmire is szükség van a szürke hétköznapokban. Egy olyan világról álmodnak, ahol az emberek nem csak otthon, hanem a közterületeken is jól érzik magukat, például egy metrómegállóban.
A cuki cicákkal nem csak jókedvre akarják deríteni az embereket, hanem elárvult állatok örökbefogadására is szeretnék felhívni a figyelmet. A plakátok két hétig lesznek kint, így a londoniak viszonylag sokáig gyönyörködhetnek a cicákban. (Mashable)