Eladták a Népszavát

Az mno információja szerint szerdán közölték a Népszava dolgozóival, hogy

eladták a lapot, és a vevő a Marquard Media nevű kiadó.

A Marquard az utóbbi években nem foglalkozott közéleti lapokkal és napilappal sem. Ők adják ki többek között a Joy, a Playboy és a Shape című lapokat.

A Népszava eddig MSZP-közeli lapnak számított, az utóbbi években egy svájci cég nevén volt, amit Puch Lászlóhoz, az MSZP egykori pénztárnokához szoktak kötni.

Februárban még arról szóltak a pletykák, hogy a Geomédia lehet a vevő, ők adják ki a Szabad Földet és a Vasárnapi Híreket, de az az üzlet végül nem jött össze.

Az MSZP fokozatosan szabadul a sajtójától, korábban a párt alapítványa túladott a Népszabadságban lévő részén, és a vevő szombaton be is zárta a lapot. A Népszava is kikerül most a párt holdudvarából, és egyelőre nem világos, hogy a lap mintegy 50 munkatársa közül kit tart meg az új tulajdonos. (mno.hu)

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.

Nélkületek nincs 444

Csak a 444 és a sajtószabadság ügye mellett elkötelezett olvasók támogatása teszi lehetővé, hogy alaposan tudjunk foglalkozni a legfontosabb témákkal.