Új pénzcsapot nyitott a 98 százalékos plakátkampányra a kormány

Kisebb döccenőt sem okozott az állami propagandagépezet működtetésében, hogy megtörtént az érvénytelen népszavazás, azonnal megjelentek a Megüzentük Brüsszelnek plakátok.

Ha már majdnem tízmilliárd forintot elköltöttek a migránsellenes hergelésre, azt lehetne gondolni, hogy a lecsengetés talán belefér abba a kasszába, de nem.

Az Indexnek a kormány azt válaszolta, hogy ez már nem a kvótakampányról szóló eddigi tájékoztatás része, hanem

egy aktuális kormányzati intézkedések bemutatására szolgáló szerződés terhére történik, és várhatóan a hónap végéig tart.

Hogy mennyiért üzenték meg az embereknek, hogy megüzenték Brüsszelnek, azt egyelőre nem árulják el.

Arra pedig nem válaszoltak, hogy ki csinálja a kampányt. Általában a Rogán Antal szomszédjaként elhíresült Csetényi Csabának jut a feladat, de az ő megbízatása az "aktuális kormányzati intézkedésekről szóló lakossági tájékoztató kampányaival kapcsolatos feladatok ellátására" márciustól augusztus végéig tartott, hárommilliárdos keretből dolgozhatott. Mindkét fél kölcsönös megelégedésére talán új szerződést kötöttek azóta.