Zárolták a putyinista propagandatévé számláit Nagy-Britanniában

  Maksim Blinov / Sputnik

A BBC híre szerint a világszerte terjeszkedő orosz propagandatévé, a Russia Today (RT) brit számláit zárolták a hatóságok.

A brit RT főszerkesztője írt Twitteren arról, hogy az összes számlájukat befagyasztották, és a döntés ellen nem lehet fellebbezni. "Éljen a szólásszabadság", tette még hozzá a főszerkesztő.

Az RT-t korábban már szankcionálta a brit médiahatóság, az Ofcom, mivel úgy találták, hogy a szíriai és ukrán konfliktusokról elfogultak tájékoztattak híradásaikban.