A Reuters szerint sörgyárakat vehet a Mol

gazdaság
2016 október 20., 19:59

A hírügynökség forrásai szerint az Asahi Group és a China Resources ázsiai sörfőzők, illetve a KKR és a Mid Europa Partners konzorciuma versenyezhet a világ legnagyobb sörfőzője, az Anheuser-Busch InBev által árult sörmárkákért. Olyan márkákról van szó, mint a cseh Pilsner Urquell vagy a lengyel Tyskie és Lech.

A Reuters cikkének a végén azt is írják, hogy a portfólió, amiben magyar, román és szlovák sörmárkák is vannak, a magyar olaj- és gázvállalat, a Mol új stratégiájába is beleillik. Ugyanis a Reuters három forrása is azt mondta, hogy a cég a múlt héten közölte: diverzifikálni akar, és új piaci területekre is betörne, például a fogyasztási cikkek is érdeklik.

Hogy ez azt jelenti-e, hogy a Mol az elektromos autók megjelenésére válaszul a saját söreit szeretné el árulni a benzinkutakon, egyelőre nem világos. Az AB InBev, a KKR, az Advent, a Bain, a BC Partners és Mol közül egyik sem akarta kommentálni az értesülést a Reutersnek.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.