Egymilliárd forintért hirdeti az eredménytelen népszavazás eredményét a kormány

politika
2016 november 07., 05:42

A Magyar Nemzet írta meg, hogy a kvótanépszavazásról kiírt, eredménytelennek bizonyult népszavazás utókampányára bruttó egymilliárd forint ment el az adónkból.

Erről a Rogán Antal vezette propagandaminisztérium tájékoztatta a lapot. Az is kiderült, hogy a kampányt már a népszavazás előtt megrendelték, szeptember 27-én írták alá a vonatkozó szerződést.

Természetesen Rogán Antal szomszédjának, Csetényi Csabának két érdekeltsége, a Network 360 Reklámügynökség Kft. és az Affiliate Network Kft. volt a szerencsés kiválasztott.

A szerződés tárgya a „a Miniszterelnöki Kabinetiroda aktuális kormányzati intézkedésekről szóló lakossági tájékoztató kampányaival kapcsolatos feladatok” ellátása volt, jelen esetben egy érvénytelen népszavazás eredményének plakátolása.

Csetényi nem csak az utó, de az előkampánnyal is jól járt, erről nemrég írtunk részletesebben:

link Forrás

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.