Egymilliárd forintért hirdeti az eredménytelen népszavazás eredményét a kormány

A Magyar Nemzet írta meg, hogy a kvótanépszavazásról kiírt, eredménytelennek bizonyult népszavazás utókampányára bruttó egymilliárd forint ment el az adónkból.

Erről a Rogán Antal vezette propagandaminisztérium tájékoztatta a lapot. Az is kiderült, hogy a kampányt már a népszavazás előtt megrendelték, szeptember 27-én írták alá a vonatkozó szerződést.

Természetesen Rogán Antal szomszédjának, Csetényi Csabának két érdekeltsége, a Network 360 Reklámügynökség Kft. és az Affiliate Network Kft. volt a szerencsés kiválasztott.

A szerződés tárgya a „a Miniszterelnöki Kabinetiroda aktuális kormányzati intézkedésekről szóló lakossági tájékoztató kampányaival kapcsolatos feladatok” ellátása volt, jelen esetben egy érvénytelen népszavazás eredményének plakátolása.

Csetényi nem csak az utó, de az előkampánnyal is jól járt, erről nemrég írtunk részletesebben: