Béna, szexista reklám tekintetében a Gfk piackutató szorosan ott lohol a Tesco nyomában

életmód
2016 november 10., 09:35

Nemrég a magyarországi Tesco azzal húzta ki a gyufát, hogy egy olyan hirdetést tett közzé, ami azt sugallta, hogy a nőknek csak háztartási eszköz való ajándékba, de például egy játékkonzol, az már nem.

photo_camera Vasaló, robotgép nőnek való, játék nem nőnek való.

Az azonnali közfelháborodás hatására a Tesco bocsánatot kért, egyúttal visszavonta a reklámot és bezárta a nyereményjátékot, amivel apró mellékhatásként persze jól megbüntette azokat, akik részt vettek benne.

De mit szóljunk a Gfk piackutató cég nyereményjátékához, ami Kvasztics Fedor elektronikus postaládájába érkezett, és ami a tévét, az Xboxot, a mobiltelefont és a távirányítót férfias játékként mutatja be?

Egy nő nem néz tévét? Egy nő nem telefonál?

A távirányítót, azt értem. Egy nőnél tényleg kurvára ne legyen távirányító.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.