Béna, szexista reklám tekintetében a Gfk piackutató szorosan ott lohol a Tesco nyomában

Nemrég a magyarországi Tesco azzal húzta ki a gyufát, hogy egy olyan hirdetést tett közzé, ami azt sugallta, hogy a nőknek csak háztartási eszköz való ajándékba, de például egy játékkonzol, az már nem.

Vasaló, robotgép nőnek való, játék nem nőnek való.

Az azonnali közfelháborodás hatására a Tesco bocsánatot kért, egyúttal visszavonta a reklámot és bezárta a nyereményjátékot, amivel apró mellékhatásként persze jól megbüntette azokat, akik részt vettek benne.

De mit szóljunk a Gfk piackutató cég nyereményjátékához, ami Kvasztics Fedor elektronikus postaládájába érkezett, és ami a tévét, az Xboxot, a mobiltelefont és a távirányítót férfias játékként mutatja be?

Egy nő nem néz tévét? Egy nő nem telefonál?

A távirányítót, azt értem. Egy nőnél tényleg kurvára ne legyen távirányító.