A TV2 kiblurözte Ryan Gosling kezéből a Magyar Nemzetet

A mostanában tudományos magasságokat ostromló Tények kedden arról is beszámolt, hogy Ryan Gosling mennyire el volt ájulva Budapesttől. A habonyista szerkesztőknek csak az okozott gondot, hogy a színész nem csak a Gellért fürdőben pózolt, hanem egy Magyar Nemzettel is ágyba bújt. Ráadásul a főcím pont arról szólt, hogy a Mol is üzletelt Pharaonnal.

"Ryan Gosling egy magyar napilappal a kezében."

Szerencsére Andy Vajna tévéje észnél volt, és nem akarták a nézőket sokkolni azzal, hogy kedvencük Simicska lapját olvassa, ezért egyszerűen kiblurözték a fejlécet és a Pharaonról szóló címet.

A narrációban csak annyit mondtak, „Ryan Gosling egy magyar napilappal a kezében egy budapesti szálloda szobájában”.

A megoldás pont olyan, mint amikor 2011-ben a köztévé egyik Híradójában takarták ki Lomnici Zoltánt, a Legfelsőbb Bíróság egykori elnökét, aki akkor éppen tiltólistán volt.