„Az idei Black Friday óta az Extreme Digital is tapasztal fennakadásokat, de nemcsak a Magyar Posta szolgáltatásaiban, hanem a futárszolgálatoknál általánosan”
- közölte szerdán az online kereskedelemmel foglalkozó cég a 444-gyel, miután beszámltunk arról, hogy már-már behozhatatlan késések alakultak ki a Magyar Posta logisztikai központjában.
Az ED szerint az itthon működő futárcégek mind alábecsülték az online rendeléseket. Arra számítottak 15-20%-kal lesz több rendelés idén, mint tavaly, ám az emelkedés 40%-os lett.
„Míg egy átlagos napon a rendelések nagyjából 1-2 százalékával kapcsolatban merül fel probléma, a mostani karácsonyi szezonban a csomagok 10 százalékának a kiszállítása csúszhat.”
Az ED ezért azt tanácsolja, érdemes olyan helyről rendelni - és persze ilyen az ED is - amely rendelkezik saját raktárral.
A cég szerint a torlódás oka az is, hogy sokáig volt jó idő idén, és későn jöttek a fagyok. A hideg beálltával kezdenek el ugyanis rendelni inkább a vásárlók, és most később kapott észbe mindenki.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.