Csak 2017-ben 4 milliárdból kommunikálhatja a 2024-es olimpiát a Fradi-vezér cége

3+1 milliárd forintért, egyedüli ajánlattevőként nyerte meg a budapesti olimpia 2017-es kommunikációs feladatainak ellátását Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatójának és a klub tulajdonában lévő Fradiváros Vagyonkezelő Zrt. igazgatósági tagjának a cége, a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. és a MindShare Médiaügynökség Kft. – írja a Napi.hu.

A magyar és uniós közbeszerzési eljárások figyelésével foglalkozó Közbeszerzési Hirdetmény Figyelő szerint a feladat: „társadalmi párbeszéd az olimpiáért kommunikációs kampány 2017-es stratégiájának kialakítására, rendezvények megvalósítására, média kommunikációs kampány megtervezésére, lebonyolítására”.

Ez nem lesz nehéz, hiszen a 2016-os kommunikációs kampányt is a Humán Telex csinálta a MindShare-rel azonos cégcsoportba tartozó Media Insight Médiaügynökség Kft.-vel. Akkor is egyedüli ajánlattevőként nyerték el a megbízást, de idén még csak 900 milliós keretből, illetve a karácsonykor kapott 410 millióval együtt végül 1,3 milliárd forintból gazdálkodva reklámozhatták az olimpiát, ami romba döntheti az egész országot. (Napi.hu, Átlátszó)

Kapcsolódó
Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.