3+1 milliárd forintért, egyedüli ajánlattevőként nyerte meg a budapesti olimpia 2017-es kommunikációs feladatainak ellátását Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatójának és a klub tulajdonában lévő Fradiváros Vagyonkezelő Zrt. igazgatósági tagjának a cége, a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. és a MindShare Médiaügynökség Kft. – írja a Napi.hu.
A magyar és uniós közbeszerzési eljárások figyelésével foglalkozó Közbeszerzési Hirdetmény Figyelő szerint a feladat: „társadalmi párbeszéd az olimpiáért kommunikációs kampány 2017-es stratégiájának kialakítására, rendezvények megvalósítására, média kommunikációs kampány megtervezésére, lebonyolítására”.
Ez nem lesz nehéz, hiszen a 2016-os kommunikációs kampányt is a Humán Telex csinálta a MindShare-rel azonos cégcsoportba tartozó Media Insight Médiaügynökség Kft.-vel. Akkor is egyedüli ajánlattevőként nyerték el a megbízást, de idén még csak 900 milliós keretből, illetve a karácsonykor kapott 410 millióval együtt végül 1,3 milliárd forintból gazdálkodva reklámozhatták az olimpiát, ami romba döntheti az egész országot. (Napi.hu, Átlátszó)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.