Csak 2017-ben 4 milliárdból kommunikálhatja a 2024-es olimpiát a Fradi-vezér cége

2016 december 28., szerda 16:11
98

3+1 milliárd forintért, egyedüli ajánlattevőként nyerte meg a budapesti olimpia 2017-es kommunikációs feladatainak ellátását Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatójának és a klub tulajdonában lévő Fradiváros Vagyonkezelő Zrt. igazgatósági tagjának a cége, a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. és a MindShare Médiaügynökség Kft. – írja a Napi.hu.

A magyar és uniós közbeszerzési eljárások figyelésével foglalkozó Közbeszerzési Hirdetmény Figyelő szerint a feladat: „társadalmi párbeszéd az olimpiáért kommunikációs kampány 2017-es stratégiájának kialakítására, rendezvények megvalósítására, média kommunikációs kampány megtervezésére, lebonyolítására”.

Ez nem lesz nehéz, hiszen a 2016-os kommunikációs kampányt is a Humán Telex csinálta a MindShare-rel azonos cégcsoportba tartozó Media Insight Médiaügynökség Kft.-vel. Akkor is egyedüli ajánlattevőként nyerték el a megbízást, de idén még csak 900 milliós keretből, illetve a karácsonykor kapott 410 millióval együtt végül 1,3 milliárd forintból gazdálkodva reklámozhatták az olimpiát, ami romba döntheti az egész országot. (Napi.hu, Átlátszó)

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt