Lassacskán médiacéggé válik a Twitter

gazdaság
2017 január 03., 15:32
comments 45

A legtöbb közösségimédia-oldal általában vehemensen tagadja, hogy ők médiacég lennének. Így tesz a Facebook atyaúristene, Mark Zuckerberg is, mikor azt a hülyeséget hajtogatja, hogy a Facebook nem médiacég, hanem techcég.

Sokáig a Twitter is így volt ezzel, mostanában azonban valami megváltozhatott náluk, mert egyre több olyan dolgot csinálnak, amit egy médiacég szokott.

A Twitter állásajánlatait listázó aloldalon ugyanis három szerkesztőt és egy online-videókkal foglalkozó dolgozót is keres. Az ajánlatok szerint a cég a Periscope nevű videós termékéhez keresi a dolgozókat.

Közben a Buzzfeed hírei szerint a cég azzal is kísérletezik, hogy a fontos hírekről push notificationt küld a felhasználóinak. Ez is olyan dolog, amivel tipikusan médiacégek kísérleteznek, mostanra világszerte a legtöbb újság mobilalkalmazásába belekerült ez a funkció.

Ezen kívül a Twitter saját exkluzív videók gyártására is szerződéseket köt, valószínűleg arra játszanak, hogy gyorsan jó minőségű videókat tudjanak készíteni a világon bárhol történő eseményekről. (BuzzFeed)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.