Lassacskán médiacéggé válik a Twitter

A legtöbb közösségimédia-oldal általában vehemensen tagadja, hogy ők médiacég lennének. Így tesz a Facebook atyaúristene, Mark Zuckerberg is, mikor azt a hülyeséget hajtogatja, hogy a Facebook nem médiacég, hanem techcég.

Sokáig a Twitter is így volt ezzel, mostanában azonban valami megváltozhatott náluk, mert egyre több olyan dolgot csinálnak, amit egy médiacég szokott.

A Twitter állásajánlatait listázó aloldalon ugyanis három szerkesztőt és egy online-videókkal foglalkozó dolgozót is keres. Az ajánlatok szerint a cég a Periscope nevű videós termékéhez keresi a dolgozókat.

Közben a Buzzfeed hírei szerint a cég azzal is kísérletezik, hogy a fontos hírekről push notificationt küld a felhasználóinak. Ez is olyan dolog, amivel tipikusan médiacégek kísérleteznek, mostanra világszerte a legtöbb újság mobilalkalmazásába belekerült ez a funkció.

Ezen kívül a Twitter saját exkluzív videók gyártására is szerződéseket köt, valószínűleg arra játszanak, hogy gyorsan jó minőségű videókat tudjanak készíteni a világon bárhol történő eseményekről. (BuzzFeed)

További cikkeink
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.
;