Dirk Gerkens, a TV2 Csoport vezérigazgatója szerint „hamarosan, valamikor az idei évben” behozhatják a kereskedelmi célcsoportban meglévő hátrányukat az RTL Magyarországgal szemben.
Gerkens erről egy szerdai sajtóeseményen az MTI-nek azt mondta: a 18 és 59 éves kor közöttiek körében a tavalyelőtti, közel 15 százalékos különbség mára a harmadára olvadt, ami az elmúlt tíz esztendő legjobb eredménye az általa vezetett médiacsoport számára.
A TV2-nek sosem volt ilyen erős műsorfelhozatala - jelentette ki Dirk Gerkens, megjegyezve, tavaly, három kábelcsatornájuk újrapozícionálásával és hét új indításával minden műfajt és nézői csoportot lefedő portfoliót építettek ki, belépve olyan erősen versengő piacra is, mint a sportcsatornáké.
Ezzel szerinte elérték, hogy a kereskedelmileg kiemelt korosztályban, egész napos nézettségben közel egyötödös a részesedésük a magyarországi piacon.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.