Dirk Gerkens idén befogná az RTL-t a TV2-vel

Dirk Gerkens, a TV2 Csoport vezérigazgatója szerint „hamarosan, valamikor az idei évben” behozhatják a kereskedelmi célcsoportban meglévő hátrányukat az RTL Magyarországgal szemben.

MTI Fotó: Szigetváry Zsolt

Gerkens erről egy szerdai sajtóeseményen az MTI-nek azt mondta: a 18 és 59 éves kor közöttiek körében a tavalyelőtti, közel 15 százalékos különbség mára a harmadára olvadt, ami az elmúlt tíz esztendő legjobb eredménye az általa vezetett médiacsoport számára.

A TV2-nek sosem volt ilyen erős műsorfelhozatala - jelentette ki Dirk Gerkens, megjegyezve, tavaly, három kábelcsatornájuk újrapozícionálásával és hét új indításával minden műfajt és nézői csoportot lefedő portfoliót építettek ki, belépve olyan erősen versengő piacra is, mint a sportcsatornáké.

Ezzel szerinte elérték, hogy a kereskedelmileg kiemelt korosztályban, egész napos nézettségben közel egyötödös a részesedésük a magyarországi piacon. 

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.