Elég népszerűtlenek a CBA mindent elárasztó reklámspotjai - derül ki abból a felmérésből, amit a Millward Brown végzett és amiről a Kreatív számolt be.
A 150 fővel elvégzett kutatás szerint a fogyasztók egyharmada számára a CBA kevésbé lett volnzó a reklámoktól, a felükre nem hat, míg egyhatoduknak vonzóbb lett a boltlánc.
Kasszás Erzsi kiugróan teljesített három jellemző, a kellemetlen, az idegesítő és a zavaró mentén. Ez pont az ellenkezője annak, amit egy reklámtól általában elvárnak annak finanszírozói. Ugyanakkor azt a fogyasztók többsége elismerte, hogy a CBA spotja eléggé különbözik a reklámok többségétől.
Fontos ugyanakkor hozzátenni, hogy ezek a fogyasztói kutatások nem azt mérik, amiért a reklámok valójában készülnek, tehát hogy többen vásárolnak-e tőle a CBA boltjaiban. Teljességgel elképzelhető, hogy egy fogyasztó, aki azt állítja egy kérdőíven, hogy a falra mászik Kasszás Erzsitől, egy órával később már a CBA-ban vásáról magának a messze földön híres pékárukból és húsipari készítményekből.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.