Azt kérdezte tőlünk a TV2,

Ezt a levelet kaptuk a TV2 szerkesztőségéből délután.

„Tisztelt Kardos Gábor!

A CÖF szóvivője szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleménye szerint az ellenzéki média Soros György által pénzelten összehangolt támadást indított Magyarországgal szemben. 

Ezzel kapcsolatban szeretnénk megkérdezni, hogy Soros György befolyásolja-e a szerkesztőség munkáját. Ha igen, akkor hogyan? Hány szerkesztő, újságíró végzett a Soros-egyetemen? Igaz-e, hogy újságírás helyett politikai szándékot szolgálnak ki egy milliárdos kénye-kedve szerint? Igaz-e hogy a tüntetések méretéhez képest azért kapnak eltúlzottan nagy felületet, mert erre vonatkozó kérést kapott a szerkesztőség?

A ma esti Tényekben szeretnénk a válaszokat közölni a CÖF szóvivőjének állítása mellett, kérem szépen, hogy válaszoljon addig! 

Köszönettel,

SZEKSZÁRDI ZSUZSANNA

riporter”

Ez pedig a 444 válasza:

Mi a magunk urai vagyunk. Kívánjuk az összes kollégánknak, hogy hasonlóan szabadon dolgozhassanak!  

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.
;