Az Átlátszó.hu vette észre, hogy az 1956-os emlékév egyik korábban bejelentett 400 millió forintos reklámszerződése
másfélszeresére, 599,6 millió forintra drágult.
Az indoklás szerint a "nagy társadalmi érdeklődésre tekintettel" emelkedett kétszázmillióval a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. konzorciumának megbízása, illetve
"annak érdekében, hogy az ’56-os emlékév megünneplése minél szélesebb társadalmi réteghez, minél hosszabb időtartamban jusson el”.
A szerződés szerint a két ügynökség különböző nyomtatott lapokban, közterületi és online felületeken biztosított megjelenést az emlékévnek. Ez a két cég amúgy az,
amiknek a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda 2016. november 1. és 2017. február 28-a között 9,58 milliárd értékű megbízást adott, hogy a “Magyarország erősödik” és az “Állítsuk meg Brüsszelt” kampányokat bonyolítsák.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.