Még kétszázmillió az '56-os emlékévre

Az Átlátszó.hu vette észre, hogy az 1956-os emlékév egyik korábban bejelentett 400 millió forintos reklámszerződése

másfélszeresére, 599,6 millió forintra drágult. 

Az indoklás szerint a "nagy társadalmi érdeklődésre tekintettel" emelkedett kétszázmillióval a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. konzorciumának megbízása, illetve

"annak érdekében, hogy az ’56-os emlékév megünneplése minél szélesebb társadalmi réteghez, minél hosszabb időtartamban jusson el”.

A szerződés szerint a két ügynökség különböző nyomtatott lapokban, közterületi és online felületeken biztosított megjelenést az emlékévnek. Ez a két cég amúgy az, 

amiknek a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda 2016. november 1. és 2017. február 28-a között 9,58 milliárd értékű megbízást adott, hogy a “Magyarország erősödik” és az “Állítsuk meg Brüsszelt” kampányokat bonyolítsák.