Annyira érezni akarta a korszellemet a Pepsi, hogy 24 órán belül kénytelen volt visszavonni új reklámját
2017 április 06., 08:34
Akkora sláger lett április elején a Pepsi reklámja a tüntetést biztosító rendőröknek nyújtott kólásdobozról, hogy egyrészt rögtön vissza is kellett vonni, másrészt elkerülhetetlen volt, hogy előbb-utóbb megjelenjen az élőszereplős remake.
Nem kellett sokat várni, a múlt hétvégi Berkeley-i összecsapás antifasiszták és trumpisták között éppen jó alkalom volt.
Vito Gesualdi komikus ezért fogott egy csomó kólásdobozt, és megnézte, mi történik, ha tüntetőknek és rendőröknek kínálja azokat a demonstráció hevében.
Meglepetés:
nem az történt, mint Kendall Jennerrel a reklámban.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.