Nyilvánosságra hozta az RTL Magyarország, hogy milyen arányban részesültek 2007-óta a teljes televíziós állami reklámköltésből. A kormánnyal kritikus csatornánál 2014 óta alig költ hirdetésekre az állam, pedig ők a legnézettebbek.
A cég által publikált beszámoló:
Az RTL az adatsorában az éves költésekhez összesítette a különböző kormányzati és EU-s kampányok összegeit az állami cégek, pl. a Szerencsejáték Zrt. költéseivel. A Kreatív emlékeztet arra, hogy a Prosiebensat1-csoport 2013 végén adta el a TV2-t a vezetőknek, Simon Zsoltnak és Yvonne Dedericknek, majd egy évre rá Andy Vajnához került a csatorna. Az RTL-nél el nem költött forintok így biztos helyre kerültek.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.