Kedden délelőtt 117 igen szavazattal, 58 nem ellenében elfogadta az Országgyűlés Kósa Lajos javaslatát, ami szerint
7,5 százalékra nő reklámadó a második félévben.
A módosításról múlt héten mindössze három és fél percig vitatkoztak az gazdasági bizottságban, majd kormánypárti többséggel továbbították az Országgyűlés elé. Akkor Kósa Lajos azt mondta, hogy a minisztériumok előzetesen egyeztettek az iparági szereplőkkel az adóemelésről. Ezt Urbán Zsolt, a Magyar Reklám Szövetség elnöke határozottan cáfolta.
"Ha már nem bántjuk a tartalomszolgáltatókat, akik fizetnek taót, áfát, több ezer embert foglalkoztatnak, szemben a globális szereplőkkel, akkor a legfontosabb cél az lenne, hogy a reklámadót azonnal vezessük ki, és hozzunk olyan segítséget, ami valós segítséget nyújt az iparág szereplői számára,”
mondta akkor Urbán.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.