2019-ben Nankingban nyílik meg a Messi Experience Park nevű diznilend, ahol a téma nem egy rajzolt kacsa meg a haverjai, hanem maga Lionel Messi futballista lesz. A park nem egyszerűen felhasználja vagy megvásárolja Messi nevét: a park befektetői között ott van a focista Leo Messi Management nevű cége, aminek a két partnere a kínai Phoenix Group nevű médiacég és a spanyol Group Mediapro.
Arról, hogy konkrétan mi a fene lesz a Messilandben, egyelőre keveset tudni. A befektetők csak szokásos befektetői rizsát kommunikálnak, úgyis mint "a látogatók a legfejlettebb technológia segítségével merülhetnek el mindeben, ami Messi. A legfrisebb fejlesztésű attrakciókat kombináljuk tartalmi- és médialátványosságokkal."
Ennél konkrétabb információ eddig annyi van, hogy a Messi Experience Parkban 20 különféle attrakció lesz, 46 ezer négyzetméternyi fedett és 12 ezer mégyzetméter szabadtéri területen.
Remélem lesz kényszertetováló gép, arcszőrzetbevörösítő játék és turházóverseny is, aki pedig nem tud elég gyorsan cselezni, azt páros lábbal rúgja fel egy Pepének öltözött témaparki alkalmazott.
Nem véletlen a dolog, Kínában ugyanis szabályos témaparkhisztéria tört ki. Annyi hasonló létestmény épül, hogy iparági becslések szerint 2020-ra, vagyis 3 éven belül az ország témaparkbevételei elérik a 12 milliárd dollárt, amivel meg fogja előzni a Föld két legtémaparkimádóbb országát, Japánt és az Egyesült Államokat.
(via Hollywood Reporter)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.