A 18-49-es korosztály, azaz a kereskedelmi célcsoport nem annyira kíváncsi a Fideszbe halálosan, reménytelenül szerelmes TV2 legfőbb propagandaműsorára, a Tényekre.
A műsor 1,5 éve küzd a legnagyobb versenytársával, az RTL Híradójával, szerdán pedig már hatalmasra nyílt az olló: az RTL Híradó 23,6 százalékos közönségarányt ért el, míg a Tények csak 10,9 százalékot. Mondjuk a júniusi átlag nem olyan rossz: az uborkaszezonban átlagosan 15,8 százalék a Tények közönségaránya, míg az RTL Híradóé 20,2 százalék.
Az adatok a Nielsen közönségméréséből derült ki, illetve a live és az ASlive-adatokból. (Live: amikor élőben ment a műsor, akkor épp mennyien nézték. ASLive: élő nézőszám + 7 nap online késleltetett visszanézés.)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.