Matolcsy Ádám cége 79,2 millióért jutott hozzá a közmédia online reklámfelületeihez

politika
2017 július 24., 18:21

Már áprilisban kiderült, hogy az Origo oldalát is  működtető New Wave Mediához kerülnek a közmédia internetoldalainak és mobilappjainak reklámfelületei év végéig.  Eddig azonban nem lehetett tudni, hogy pontosan mennyit fizetett ezért a New Wave, amit június végén vett meg Matolcsy Ádám

A 24.hu egy szerződésből derítette ki, hogy a közben Matolcsy Ádámhoz került cég összesen 79,2 millió forint + áfáért szerezte meg a közmédia alá tartozó oldalak és applikációk reklámfelületeit. 

Ebbe beletartozik a hirado.hu, a petofilive.hu, az m4sport.hu, az m5tv.hu, a mediaklikk.hu, a mediaklikk.hu oldalon megjelenő videós tartalmak pre- és postroll megjelenései, az M4 Sport applikáció, a Médiaklikk applikáció,  a Médiaklikk Plusz applikáció, az MTV Boxutca applikáció, a Híradó applikáció és a jövőben az MTVA tulajdonába kerülő és értékesítésre definiált weboldal és vagy applikáció reklámfelületei.

A szerződés kiderült, hogy Száraz István, a New Wave akkori tulajdonosa és Vaszily Miklós, az MTVA vezérigazgatója visszamenőleges hatállyal kötöttek megállapodást, mert a bélyegző és a kézírás szerint csak április 10-én írták alá a dokumentumot, pedig a szerződés szerint az már 2017. április 1-jén megjelent reklámokra is vonatkozik.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.