Hibátlan: uniós pénzből népszerűsíti magát az ország külföldön

Még 12 millió forintot szeretnénk összegyűjteni az év végéig. Köszönjük, hogy összedobjátok. Akkor nem tartozunk majd senkinek, csak köszönettel - nektek.

A közbeszerzések adatbázisában pénteken megjelent hirdetmény szerint 

Magyarország nemzetközi kommunikációját a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. végzi majd 3,92 milliárdért,

írja a Magyar Nemzet. A tender szerint az országot népszerűsítő kampányok Lengyelországban, Romániában, Németországban, Oroszországban, az Arab-öböl menti országokban, az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában és Kínában futnak majd. 

A Magyar Nemzet megjegyzi: a tendert Nemzeti Kommunikációs Hivatal írta ki még július elején és azt az uniós Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program finanszírozza.

Még 12 millió forintot szeretnénk összegyűjteni az év végig
Eddig összegyűlt: 0,2 millió Forint

Egész évben sokan támogattátok a szerkesztőséget, a ti segítségetek nélkül a 444 nem tudna stabilan működni. Most év végéig még 12 millió forintot szeretnénk összegyűjteni, ezt a pénzt az újság bővítésére fordítanánk, például abban is segítene, hogy januártól két új riporterrel kezdjük az évet. Segíts, hogy a 444 bővülni tudjon!

Támogasd a 444 szerkesztőségét!
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.