Hibátlan: uniós pénzből népszerűsíti magát az ország külföldön

A 2018-as választás titkos története 84 színes oldalon.
Megveszem

A közbeszerzések adatbázisában pénteken megjelent hirdetmény szerint 

Magyarország nemzetközi kommunikációját a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. végzi majd 3,92 milliárdért,

írja a Magyar Nemzet. A tender szerint az országot népszerűsítő kampányok Lengyelországban, Romániában, Németországban, Oroszországban, az Arab-öböl menti országokban, az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában és Kínában futnak majd. 

A Magyar Nemzet megjegyzi: a tendert Nemzeti Kommunikációs Hivatal írta ki még július elején és azt az uniós Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program finanszírozza.

Amikor az ország járványellenes intézkedésekre vár, a kormány saját hatalmának bebetonozását tartja a legfontosabbnak. Ezermilliárdos közvagyon ellopásának legalizálása, ideológiai hadviselés a szexuális kisebbségekkel szemben, a választási törvény sokadik megváltoztatása, az ellenzéki együttműködést megakadályozandó... és lesz itt még ötlet. Tavasszal a rendkívüli intézkedések bevezetésének napján megszállták az Indexet. Most mi következik? Addig támogasd a szabad sajtót, amíg lehet! Lépj be a Körbe, vagy támogasd bármekkora összeggel a 444 szerkesztőségét!

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.