Hibátlan: uniós pénzből népszerűsíti magát az ország külföldön

A közbeszerzések adatbázisában pénteken megjelent hirdetmény szerint 

Magyarország nemzetközi kommunikációját a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. végzi majd 3,92 milliárdért,

írja a Magyar Nemzet. A tender szerint az országot népszerűsítő kampányok Lengyelországban, Romániában, Németországban, Oroszországban, az Arab-öböl menti országokban, az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában és Kínában futnak majd. 

A Magyar Nemzet megjegyzi: a tendert Nemzeti Kommunikációs Hivatal írta ki még július elején és azt az uniós Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program finanszírozza.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.
;