Hibátlan: uniós pénzből népszerűsíti magát az ország külföldön

politika
2017 október 07., 14:02

A közbeszerzések adatbázisában pénteken megjelent hirdetmény szerint 

Magyarország nemzetközi kommunikációját a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. végzi majd 3,92 milliárdért,

írja a Magyar Nemzet. A tender szerint az országot népszerűsítő kampányok Lengyelországban, Romániában, Németországban, Oroszországban, az Arab-öböl menti országokban, az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában és Kínában futnak majd. 

A Magyar Nemzet megjegyzi: a tendert Nemzeti Kommunikációs Hivatal írta ki még július elején és azt az uniós Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program finanszírozza.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.