Ahogy az várható volt, a gyorsétterem PR-osai azonnal ráugrottak a Rick and Morty egyik poénjára, és a sorozat kedvéért újra árulni kezdték a Mulan című, 1998-as rajzfilm promóciójaként árult szecsuáni szószt. A szósz azért olyan nagy szám, mert a McDonald's csak nagyon rövid ideig árulta, ezért legalább 19 éve senki sem evett belőle.
Micel az egész tényleg csak egy PR-akció volt, nem gyártottak elég szószt, így jóval több Rick and Morty-rajongó ugrott rá, mint amennyi készleten volt. Sokan hiába álltak hosszú ideig sorba, hogy megkóstolhassák a főszereplő kedvenc szószát, mire a kasszához értek, már elfogyott.
Nem tudni, hogy jogos felháborodásból vagy a mindenre ráugró PR-osok kérésére, de például Newarkban még tüntettek is a szószért.
Az egyik helyen annyira kiakadt az egyik rajongó, hogy rendőrt kellett hívni:
A McDonald's pedig külön közleményben kért bocsánatot a csalódott rajongókról, amiért tényleg csak nagyon limitált mennyiségben tudott Mulan-szószt gyártani.
(via Guardian)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.