Majdnem 40 milliárd forint ment el állami hirdetésre az első félévben

Feliratkozás a Járvány hírlevélre

Minden hétköznap elküldjük, amit a járványról tudni érdemes. Iratkozz fel, és vigyázzunk egymásra!

A G7 arról ír, hogy 36 milliárd forint körüli összeget a különböző kormányzati reklámokra, köztük a nagyszabású gyűlöletkampányra 2017 első hat hónapjában. A hirdetéseket figyelő Kantar Média adatait szerint a kormánnyal jó viszonyt ápoló médiatulajdonos üzletemberek, mint Andy Vajna, Habony Árpád és "Mészáros Lőrinc" nagyon jól jártak, de jutott pénz a kisebb műhelyekbe, például Ómolnár Miklós Ripostjának is. A legtöbb pénzt messze a TV2 söpörte be.

444 MAKRO a Kör tagjainak

A 2018‑as választások titkos tárgyalásainak története.

Megnézem
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.