Majdnem 40 milliárd forint ment el állami hirdetésre az első félévben

POLITIKA
2017 október 19., 09:47

A G7 arról ír, hogy 36 milliárd forint körüli összeget a különböző kormányzati reklámokra, köztük a nagyszabású gyűlöletkampányra 2017 első hat hónapjában. A hirdetéseket figyelő Kantar Média adatait szerint a kormánnyal jó viszonyt ápoló médiatulajdonos üzletemberek, mint Andy Vajna, Habony Árpád és "Mészáros Lőrinc" nagyon jól jártak, de jutott pénz a kisebb műhelyekbe, például Ómolnár Miklós Ripostjának is. A legtöbb pénzt messze a TV2 söpörte be.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.