Az első betétreklám, amiben kék folyadék helyett végre vér van

A 2018-as választás titkos története 84 színes oldalon.
Megveszem

Mi lesz a következő, óvszerreklám műgecivel? Zsebkendőreklám műtakonnyal? Vécépapírreklám műszarral? Körömgombareklám mű-körömgombával? Ja, dehát az létezik.

Ellentétben az óvszer-, zsepi- és vécépapír-reklámokkal, amikben hagyományosan nem szokott megjelenni az anyag, aminek felfogására a terméket kitalálták, a betétreklámokban szokás, hogy kék színű folyadékkal mutatják be, milyen jó a betét nedvszívó-képessége. A Bodyform megtörte ezt a hagyományt és olyan reklámot csinált, amiben eufemisztikus kék folyadék helyett művért használnak.

Egy ilyen reklám önmagában nem szünteti meg a tabukat és a nemek közti egyenlőtlenséget, de rengeteg embernek sokat számítanak az ilyen apró gesztusok. Lányoknak, akik nem értik, mi történik velük, mert a tévében nem ezt látják vagy nem látnak erről semmit. Fiúknak, akiket úgy szocializál a társadalom, hogy felnőttként gusztustalannak tartanak és tabuként kezelnek egy egészséges biológiai folyamatot és nőknek, akik szégyenkeznek, amikor menstruálnak.

Amikor az ország járványellenes intézkedésekre vár, a kormány saját hatalmának bebetonozását tartja a legfontosabbnak. Ezermilliárdos közvagyon ellopásának legalizálása, ideológiai hadviselés a szexuális kisebbségekkel szemben, a választási törvény sokadik megváltoztatása, az ellenzéki együttműködést megakadályozandó... és lesz itt még ötlet. Tavasszal a rendkívüli intézkedések bevezetésének napján megszállták az Indexet. Most mi következik? Addig támogasd a szabad sajtót, amíg lehet! Lépj be a Körbe, vagy támogasd bármekkora összeggel a 444 szerkesztőségét!