Mi lesz a következő, óvszerreklám műgecivel? Zsebkendőreklám műtakonnyal? Vécépapírreklám műszarral? Körömgombareklám mű-körömgombával? Ja, dehát az létezik.
Ellentétben az óvszer-, zsepi- és vécépapír-reklámokkal, amikben hagyományosan nem szokott megjelenni az anyag, aminek felfogására a terméket kitalálták, a betétreklámokban szokás, hogy kék színű folyadékkal mutatják be, milyen jó a betét nedvszívó-képessége. A Bodyform megtörte ezt a hagyományt és olyan reklámot csinált, amiben eufemisztikus kék folyadék helyett művért használnak.
Egy ilyen reklám önmagában nem szünteti meg a tabukat és a nemek közti egyenlőtlenséget, de rengeteg embernek sokat számítanak az ilyen apró gesztusok. Lányoknak, akik nem értik, mi történik velük, mert a tévében nem ezt látják vagy nem látnak erről semmit. Fiúknak, akiket úgy szocializál a társadalom, hogy felnőttként gusztustalannak tartanak és tabuként kezelnek egy egészséges biológiai folyamatot és nőknek, akik szégyenkeznek, amikor menstruálnak.