Volner János nekifutásból, páros lábbal rúgta magát tökön, vágott tortát a saját arcába, és csapott szét egy tojást a fején

Miközben Vona Gábor Jobbik-elnök újabb cicasimogatós videót tett ki, hogy bebizonyítsa, ez a Jobbik már nem az EU-zászlót égető, gárdás Jobbik, valami zavar támadhatott a magát újrapozicionálni próbáló párt kommunikációs gépezetében.

Volner János sajtótájékoztatót tart az Alaptörvény 7. módosításáról tartott többpárti egyeztetés után az Országházban 2016. október 11-én.Fotó: Soós Lajos / MTI

Volner János, a Jobbik frakcióvezetője ugyanis egy nagyot cigánybűnözőzve próbált meg beleszállni a „polkorrekt médiába”, amikor a Facebook-oldalán azt állította, hogy „a Népszava, az Origo, az Index, a 444.hu” „meghamisított” egy rendőrségi fotót, és „alaposan kifehérítette”.

Fun fact: a bal oldali fotót a Kuruc.info hozta le.Fotó: Volner János / Facebook

Annyiban igaza van Volnernek, hogy 2015 nyarán én is megírtam, hogy országos elfogatóparancsot adtak ki R. A. ellen (és nem R. S. ellen, ahogy Volner írta), és a jobb oldali, világosabb fotót tettem bele a cikkbe.Egy a baj: ahogy a többi portál, úgy a 444 sem hamisította meg a képet, ugyanis a rendőrség azt adta ki, nem a bal oldalit, ahogy Volner János állítja.Sőt a képviselő szövege alapján még a jobbikos Alfahír is a polkorrekt média része, hiszen ők is ugyanazt a fotót használták:

Fotó: Alfahír

Tehát: Volner vagy fogalmatlanul hablatyol, vagy hazudik, vagy még a saját pártjának az újságát is a polkorrekt média részének tartja, esetleg mindhárom.

A rendőrségi körözést és így a fotót 2015 nyara óta levették, ezért kellett kitakarni R. A. képét.

Frissítés 16:17

Volner János cikkünk után ezzel frissítette az eredeti posztját: „a 444.hu oldalon megjelent információ szerint az újság más portálokkal együtt maga is a meghamisított fotót kapta, vélhetően a rendőrségtől. A valóság megváltoztatását szomorúnak tartom, ugyanakkor fontos hangsúlyozni, hogy ezúttal nem a média polkorrektsége áll a háttérben, hanem valaki másé.”

Ezek szerint továbbra is meghamisítottnak tartja az eredeti fotót, és a náci Kuruc.info – ahogy azt az Index levezette – átszínezett fotóját tartja az eredeti, nem meghamisított fotónak. Ez is egy értelmezési lehetőség.