Kínai hitelből kínaiaknak. 750 milliárdért. Sehogy sem áll össze, miért is éri meg Magyarországnak a Budapest-Belgrád vasútvonal felújítása. A kételyeket a Magyar Időknek adott interjúban oszlatta el a nemzetgazdasági miniszter, szerinte a vámkezelésből számíthat jókora bevételre a költségvetés. Varga Mihály szerint
Varga keményen kiosztotta a keleti nyitást kritizálókat, kijelentette: "Magyarország akkor követne el óriási hibát, ha nem próbálna meg kínai és orosz üzleti lehetőségeket keresni."
"Saját maga ellensége ma az, aki elzárkózik a keleti gazdasági szereplőktől, az meg végképp rossz nyomon jár, aki pusztán valamilyen ideológiai megfontolás miatt cselekszik így,"
tette hozzá.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.