Hiába alig ötéves Miskolc logója, máris lett nekik új, sőt arculati kézikönyvük is. Azt ezeket bemutató sajtótájékoztatón csapkodtak a verbális villámok, nem véletlenül: a pályáztatás nélkül odaítélt megbízás eredménye egy olyan zöld nagy M, ami konkrétan ennyire hasonílt Melbourne logójára:
Jeney Ákos, a tervezőcsapat vezetője a következő, pompás érveléssel válaszolt a boon.hu-nak a témát firtató kérdésére:
"Melbourne-t citálják, de 30 másik dolgot lehetne mondani. Amikor Melbourne logója elkészült, akkor is voltak viták, de nem ez a lényeg. Ha egy izometrikus, vagy logikai rendszerbe illesztünk be egy M betűt, akkor bármit csinálunk vele, hasonlítani fognak, a filozófia különbözteti meg őket."
De még ennél is sokkal jobb volt, amikor Jeney az M betű kiválasztását magyarázta:
„Az egyik legstabilabb betű az M-betű, ezért tudtuk már rögtön a tervezés elején, hogy ezt a szimbólumot alkalmazzuk”.
És nem azért, mert Miskolc neve ezzel kezdődik! Itt látszik, hogy a profik mindig 2-3 lépéssel előbbre gondolkoznak nálunk.
(via boon.hu)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.