Ha elkezded beírni a keresőbe, hogy "gáz, ha egy...", az első keresési javaslat az, hogy "gáz, ha egy fiú sír?". És nem csak sírni, hanem azt is gáz kimutatni, hogy félsz. Ciki bevallani, hogy nem fogadnak el vagy hogy nem tudod mihez kezdj életeddel. Ciki érzelmesnek lenni, megbántódni. "Bolond, aki sír egy lány után."
ITT AZ IDŐ, HOGY PORIG ROMBOLJUK EZEKET A SZTEREOTÍPIÁKAT! 😡
– De várj, jól látom, hogy ezen a gifen az ország egyik legismertebb Youtubere tör szét egy laptopot? Ez honnan, milyen videóból van?!
Hát Kemény Zsófi és Szirmai Gergő első közös klipjéből, ami arról szól, hogy felejts el MINDENT, amit valaha is arról tanítottak neked, hogyan kell menőnek lenni és inkább vállald fel önmagad.
Mindjárt, csak előbb elmagyarázom, hogy jött ez a közös klip. Minden úgy kezdődött, hogy az Axe régebben ilyen reklámokat vetített a tévében:
A térden csúszva könyörgő, bábként mozgatható nőkről szóló reklámok, akik magukat nyilvános helyeken nevetségessé tették, ősemberként kiabálták egy szexi fiú láttán, hogy boom chicka wah wah, egy darabig viccesek voltak, de ma már nincs ember, aki ne botránkozna meg rajtuk. Mondjuk ki,
ezek a reklámok iszonyatosan lealacsonyítják a nőket és ez nem mehetett így tovább!
Ezért az Axe úgy döntött, szakít szexista hagyományaival és új üzenetre koncentrál: találd meg a kincsed! Fókuszálj arra, mi az, ami benned utánanozhatatlan! Persze egy jól megválasztott illat elég sokat segít az önbizalom-növelésben, de ha mögötte nincs személyiség, az egész mit sem ér.
Itt jött a képbe Kemény és Szirmai, a magyar online popkulturális színtér két meghatározó szereplője. Őket kérte fel elsőként az Axe, hogy meséljék el saját műfajukban, mit jelent számukra ez a kincs, ez az eredetiség.
Ó, és az ígért klip: