Decemberben nyitottak egy kávézót Londonban, ahol a szokásos pálmafa-díszítés helyett a vevők arcképét formázzák meg a kávé tetején lévő habban. Erről a BBC közölt is egy videót:
Az extra móka plusz két fontba kerül, mobillal töltik fel a vevők szelfijét egy különleges gépbe, amely aztán megformázza a vevő arcát a kávéban. A kávézó tulajdonosa szerint ma már nem csak az a fontos egy vendéglátóhely számára, hogy jó ételeket és italokat szolgáljon fel, hanem az is, hogy menő legyen az Instagramja, a vevők pedig tudjanak posztolni. Az önarcképes kávét Selfieccino-nak nevezik.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.