Orbán: A politikai reklám Magyarországon nem tájékoztatásra, hanem félrevezetésre szolgáló manipulációs eszköz

POLITIKA
2017 december 19., 20:01

A miniszterelnök 2007-ben, még ellenzéki politikusként vetette fel, hogy ki kéne iktatni a politikai reklámokat, óriásplakátokat és társaikat a kampányokból, mert egyfelől borzalmasan sok adóforintot emésztenek fel, másrészt nem tájékoztatásra, hanem félrevezetésre, manipulációra szolgálnak. A javaslat a közszolgálati televízió Este című műsorában hangzott el, ahol arról volt szó, hogy a politika túl sokba kerül nekünk magyaroknak. 

link Forrás

Tavaly decembertől idén decemberig nettó 16,6 milliárd forintot költhetett tájékoztató kampányokra a Miniszterelnöki Kabinetiroda vagy többet. És mivel a CT gép az új lélegeztető gép, rögtön ki is számolhatjuk, hogy ebből egy év alatt 79 darab 210 milliós CT gépet vásárolhatott volna Magyarország.  Ha ez nem lett volna elég, nézze meg összeálításunkat a miniszterlenök pálfordulásairól!

Beleszédültünk, amikor végignéztük, hányszor váltott irányt Orbán

link Forrás


Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.