Orbán: A politikai reklám Magyarországon nem tájékoztatásra, hanem félrevezetésre szolgáló manipulációs eszköz

A miniszterelnök 2007-ben, még ellenzéki politikusként vetette fel, hogy ki kéne iktatni a politikai reklámokat, óriásplakátokat és társaikat a kampányokból, mert egyfelől borzalmasan sok adóforintot emésztenek fel, másrészt nem tájékoztatásra, hanem félrevezetésre, manipulációra szolgálnak. A javaslat a közszolgálati televízió Este című műsorában hangzott el, ahol arról volt szó, hogy a politika túl sokba kerül nekünk magyaroknak. 

Tavaly decembertől idén decemberig nettó 16,6 milliárd forintot költhetett tájékoztató kampányokra a Miniszterelnöki Kabinetiroda vagy többet. És mivel a CT gép az új lélegeztető gép, rögtön ki is számolhatjuk, hogy ebből egy év alatt 79 darab 210 milliós CT gépet vásárolhatott volna Magyarország.  Ha ez nem lett volna elég, nézze meg összeálításunkat a miniszterlenök pálfordulásairól!

Beleszédültünk, amikor végignéztük, hányszor váltott irányt Orbán