Orbán: A politikai reklám Magyarországon nem tájékoztatásra, hanem félrevezetésre szolgáló manipulációs eszköz

A 2018-as választás titkos története 84 színes oldalon.
Megveszem

A miniszterelnök 2007-ben, még ellenzéki politikusként vetette fel, hogy ki kéne iktatni a politikai reklámokat, óriásplakátokat és társaikat a kampányokból, mert egyfelől borzalmasan sok adóforintot emésztenek fel, másrészt nem tájékoztatásra, hanem félrevezetésre, manipulációra szolgálnak. A javaslat a közszolgálati televízió Este című műsorában hangzott el, ahol arról volt szó, hogy a politika túl sokba kerül nekünk magyaroknak. 

Tavaly decembertől idén decemberig nettó 16,6 milliárd forintot költhetett tájékoztató kampányokra a Miniszterelnöki Kabinetiroda vagy többet. És mivel a CT gép az új lélegeztető gép, rögtön ki is számolhatjuk, hogy ebből egy év alatt 79 darab 210 milliós CT gépet vásárolhatott volna Magyarország.  Ha ez nem lett volna elég, nézze meg összeálításunkat a miniszterlenök pálfordulásairól!

Beleszédültünk, amikor végignéztük, hányszor váltott irányt Orbán


Amikor az ország járványellenes intézkedésekre vár, a kormány saját hatalmának bebetonozását tartja a legfontosabbnak. Ezermilliárdos közvagyon ellopásának legalizálása, ideológiai hadviselés a szexuális kisebbségekkel szemben, a választási törvény sokadik megváltoztatása, az ellenzéki együttműködést megakadályozandó... és lesz itt még ötlet. Tavasszal a rendkívüli intézkedések bevezetésének napján megszállták az Indexet. Most mi következik? Addig támogasd a szabad sajtót, amíg lehet! Lépj be a Körbe, vagy támogasd bármekkora összeggel a 444 szerkesztőségét!

Kapcsolódó
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.