Sok a fennakadás a vasúti közlekedésben

Új fejezet kezdődik a 444 életében.
Érdekel

A Budapest-Békéscsaba-Lőkösháza vonalon akár 30-50 perces, a Székesfehérvár-Veszprém-Celldömölk-Szombathely vonalon 20-30 perces, a Budapest-Tatabánya-Komárom-Győr vonalon pedig kisebb késésekre kell számítaniuk az utazóknak. Mindhárom vonalon a biztosítóberendezés hibásodott meg a kemény éjszakai fagyban, ezért például Kétegyháza és Szabadkígyos között például csak legfeljebb 40 km/h-ás sebességgel haladhatnak a szerelvények. (Via MTI)

Olvastátok, láttátok, hogy milyen világ lett itt. A járvány miatt fogynak a reklámok, a kormány miatt fogynak az újságok. Ebben a helyzetben a mi jövőnk is bizonytalanabbá vált, mint az elmúlt 7 évben bármikor. Ha folytatni akarjuk, akkor új fejezetet kell nyitnunk a 444 történetében.

Mi kitartóan mutatjuk, hogy milyen világ van. A szűkülő magyar nyilvánosság miatt most még fontosabb, hogy maradjon Magyarországon megbízható hírforrás. Olyan újságírók, akik megírják az igazat. Ehhez viszont - a ti segítségetekkel - változnunk kell.

Lépj a Körön belülre, regisztrálj, és járulj hozzá az újság működéséhez, cserébe még jobb, erősebb, nagyobb 444-et kapsz!

Koronavírus Hírek, háttér
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.