A magyar Lidl 2019 végére kivezeti a kínálatából az egyszer használatos műanyag cuccokat

Még 12 millió forintot szeretnénk összegyűjteni az év végéig. Köszönjük, hogy összedobjátok. Akkor nem tartozunk majd senkinek, csak köszönettel - nektek.

A Lidl Magyarország 2018 áprilisában bejelentette, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkenti a műanyag felhasználását, most pedig újabb intézkedést vezet be: 169 áruházában 2019 végéig megszünteti az egyszer használatos műanyag termékek (szívószálak, eldobható műanyag poharak, műanyag tányérok és evőeszközök, műanyag fültisztító pálcikák) értékesítését.

A cég jövő év végéig minden raktárkészletét értékesíteni szeretné, hogy közben fokozatosan átálljon a környezetkímélőbb alternatívákra. Például augusztusban a Lidl sajátmárkás energiaitalok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, így évente közel 5 tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni.

A Lidl és a Kaufland áruházakat is tulajdonló Schwarz-cégcsoport egységes intézkedéseket vezet be világszerte a műanyag-felhasználás csökkentésére és a műanyagok forgalomból történő folyamatos kivonására. (Napi)

Még 12 millió forintot szeretnénk összegyűjteni az év végig
Eddig összegyűlt: 10,6 millió Forint

Egész évben sokan támogattátok a szerkesztőséget, a ti segítségetek nélkül a 444 nem tudna stabilan működni. Most év végéig még 12 millió forintot szeretnénk összegyűjteni, ezt a pénzt az újság bővítésére fordítanánk, például abban is segítene, hogy januártól két új riporterrel kezdjük az évet. Segíts, hogy a 444 bővülni tudjon!

Támogasd a 444 szerkesztőségét!
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.

Nélkületek nincs 444

Csak a 444 és a sajtószabadság ügye mellett elkötelezett olvasók támogatása teszi lehetővé, hogy alaposan tudjunk foglalkozni a legfontosabb témákkal.