A magyar Lidl 2019 végére kivezeti a kínálatából az egyszer használatos műanyag cuccokat

A Lidl Magyarország 2018 áprilisában bejelentette, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkenti a műanyag felhasználását, most pedig újabb intézkedést vezet be: 169 áruházában 2019 végéig megszünteti az egyszer használatos műanyag termékek (szívószálak, eldobható műanyag poharak, műanyag tányérok és evőeszközök, műanyag fültisztító pálcikák) értékesítését.

A cég jövő év végéig minden raktárkészletét értékesíteni szeretné, hogy közben fokozatosan átálljon a környezetkímélőbb alternatívákra. Például augusztusban a Lidl sajátmárkás energiaitalok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, így évente közel 5 tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni.

A Lidl és a Kaufland áruházakat is tulajdonló Schwarz-cégcsoport egységes intézkedéseket vezet be világszerte a műanyag-felhasználás csökkentésére és a műanyagok forgalomból történő folyamatos kivonására. (Napi)

Ha csak 300 forinttal támogatna bennünket...

... mindenki, aki ezt az üzenetet látja, akkor néhány nap alatt összejönne a szerkesztőség éves költségvetése. A 444 hosszú távú, stabil működése rajtad múlik. Olyanokon, akik hajlandóak a saját pénzükből áldozni, hogy Magyarországról ne tűnjön el a független újságírás. Ha szeretnéd, hogy a 444 oknyomozásai, elemzései és videói továbbra is a lehető legtöbb emberhez eljussanak, akkor támogasd a szerkesztőséget, akár csak egy kávé árával is!

Egyszeri bankkártyás támogatás

Havi rendszeres támogatás (PayPal)

További támogatási lehetőségek.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.