Most már többen mondják le Tesla Model 3 rendelésüket, mint ahány új megrendelés érkezik

Az elmúlt hetekben már többen mondták vissza Tesla Model 3 megrendelésüket, mint ahányan befizettek Elon Musk autógyárának sok nehézséggel készülő modelljére. Pedig elvben a Tesla végre kellő mennyiségben képes legyártani a kocsit, amire viszont még így is alsó hangon is hónapokat kell várni, az alapmodellre befizetők pedig talán 2020-ban megkaphatják a kocsijukat.

Rajvindra Gill, a Needham & Co. elemzője szerint a megrendelések visszamondása mögött két dolog állhat:

  • az egyik, hogy az alaptípus még mindig elérhetetlen;
  • a másik, hogy sok megrendelő már kifutott a 7500 dolláros adókeret lehívhatóságának határidejéből.

Gill elemzése szerint a megrendelések 24 százalékát mondták vissza. Elemzése alapján a Tesla többi modellje iránt is visszaesett a kereslet, "kiábrándítónak" mondta a Model S és a Model X eladási statisztikáit. Szerinte ennek részben az elektromosautókínálat felfutása, a megnövekedett verseny is az oka.

Gill ez alapján úgy véli, hogy bár a Tesla árfolyama 16 százalékot esett a 2017-es csúcs óta, a cég még így is túlértékelt, különös tekintettel "fenntarthatatlannak" tűnő üzleti modelljére. Szerinte a cég 2020-ig hatmilliárd dollárt lesz kénytelen költeni. (Via CNN)

November végén 476 újság, rádió, tévécsatorna és internetes oldal ajándékozta oda magát nemzetstratégiai közérdekből az új fideszes médiaalapítványnak, az eddiginél is jobban a kormány felé hajlítva a magyar nyilvánosságot.

A 444 nem közpénzből működik, és szerencsére senki sem tud bennünket a Fidesznek ajándékozni.

A hosszú távú, biztos működéshez viszont a te segítségedre is szükségünk van. Idén 50 millió forintot szeretnénk olvasóinktól összegyűjteni, 36 millió már összejött, ezt nagyon köszönjük!

Hogy elérjük a kitűzött célt, kérjük támogasd rendszeresen a 444-et!

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.