Elektroakusztikus színzenék a jövő lassú elmúlásához

Nehezebben induló hétvégi délelőttökre kitalált sorozatunk ismét jelentkezik, ezúttal Bertók Márton válogatásával. 

Bertók a hazai kísérleti/analóg elektronikus színtérről érkezik, Triglav név alatt analóg moduláris szintetizátorral absztrakt zenéket állít elő, emellett pedig a népzenei hagyományokra építő Parasztok atmoszférában zenekar tagja. 

A mai mixhez kaptunk egy rövid leírást is: 

„Elektroakusztikus színzenék a jövő lassú elmúlásához.

Ahogy a kollektív elmékezet egyre inkább képtelen új emlékeket eltárolni, úgy veszítjük el a tájékozódási képességünket a kulturális időben és térben.

Ezek a dalok számomra olyan referenciapontok, amik segítenek eligazodni a zajban.”

Az elhangzó dalok:

  • Japan – Ghosts (1981, Virgin)
  • Claudio Rocchi – Il risveglio (1976, Ariston Progressive)
  • Kevin Drumm – Albatross Version A (2015, self-released)
  • Terre Thaemlitz – Sloppy 42nds, Post-Processed (1999, Mille Plateaux)
  • 12z – Speechless Yet Echoing (2016, Other People)
  • Broadcast and the Focus Group – Royal Chant (2009, Warp Records)
  • Ghostwriters – Emotional Momentum (1981, Red Music)
  • Haruomi Hosono / Tadanori Yokoo – Hotel Malabar Upper Floor …Moving Triangle… (1978, King Records)
  • Roland Kayn – Logatome (1977, Colosseum)
  • A.C. Marias – Just Talk (1989, Mute)
  • Jim O’Rourke – And a 1, 2, 3, 4 (2001, Mego)
  • Yasuo Sugibayashi – Untitled 4 (1981, Mimic Records)
  • Goodiepal – Stomp Naffer (2005, Mort Aux Vaches)
  • Ivan Tcherepnin – Dream Filterings II (1995, Composers Recordings Inc.)
  • Wendy Carlos – Poem For Bali (1986, Audion Recording Co)
  • Felicia Atkinson – I’m Following You (2017, Shelter Press)
  • Robert Wyatt – Alifib (1974, Virgin)
  • Triglav & Goodiepal – Electroacoustic Humming from Radio Belgrade

Sorozatunknak ez már sokadik része volt, a korábbiakat itt lehet meghallgatni

Népszerű