Szenvednek a nagy amerikai sörgyárak, mert a fiatalok inkább a rövidet és a bort választják

élelmiszer
2018 július 27., 15:59

A más márkák mellett az amerikai Budweisert (nem azonos a csehországival)és a Bud Lightot gyártó Anheuser-Busch InBev 3,1 százalékos bevételcsökkenést jelentett a második üzleti negyedévben, elsősorban azért, mert a híres söreik folyamatosan veszítenek piaci pozícióikból. Ennek oka, hogy az amerikai fiatalok körében nem túl népszerű a sör, ők inkább rövidet vagy bort isznak, ha isznak egyáltalán.

Ahogy közülük egyre többen lépnek alkoholvásárló korba, úgy szorulnak vissza a sörök az amerikai alkoholpiacon. A folyamat eredményeképp a sör 10 százalékot vesztett alkoholpiaci részesedéséből 2006 és 2016 között.

Az Anheuser-Busch InBev az alkoholmentes üzletág felpörgetésével igyekszik válaszolni ezekre a kihívásokra, új vezetőt neveztek ki a szegmens élére, és célul tűzték ki, hogy 2025-ög megduplázzák az alkoholmentes italok részedését a cég bevételeiben. Közben igyekeznek felfuttatni a könnyebb és ízesített söreiket is, valamint a prémium márkáikat, azokat ugyanis egyelőre nem sújtja úgy a csökkenés mint a bejáratott tömegsöröket. (Business Insider)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.