A mészárlás nyara: magyar zenészek sorra vetik dögkútba a kilencvenes évek legnagyobb számait

Még 12 millió forintot szeretnénk összegyűjteni az év végéig. Köszönjük, hogy összedobjátok. Akkor nem tartozunk majd senkinek, csak köszönettel - nektek.

Az a kultúrharc, amit Tusványoson láttunk, makettasztalon való bábutologatás ahhoz képest, ami a popban történik ezen a nyáron. Igaz, itt sokkal kevésbé lehet harcról beszélni:

inkább a popkulturális tatárjárás tűnik pontos kifejezésnek.

Ennek hadvezérei a felperzselt föld taktikáját alkalmazzák: sorra veszik a kilencvenes évek különböző FONTOS dalait, aztán kíméletlen módszerekkel facsarnak ki belőlük minden életet és eredetiséget, végül a kiszárított holttesteket („feldolgozások”) a Youtube-on teszik közszemlére, hogy mindenki értsen a fenyegetésből.

A művelet azzal kezdődött, hogy a Biebers és a Kolin demonstratív módon EGYSZERRE gyalázták meg a Dübörög a Ház című-Emergency House számot, és még ráadásként a Balatoni lázat is.

Ezután Halott Pénz és a többiek végighúzták a megcsonkított Hol van az a lány-t Magyarország főterén (ráadásul részben az eredeti alkotókat is felhasználva!):

És amikor a gyengébb idegzetű nézők már oda sem bírtak nézni, megérkezett a most Andee néven futó volt x-faktoros Tóth Andi, és Edo Denova társaságában olyat tett a Smells Like Teen Spirit-tel, amiért Dzsingisz kán seregében is rászóltak volna, hogy vissza kellene venni egy kicsit:

Itt tartunk most. Isten óvja a Zárjon be a gyár-t és a Száz évet várnék-ot!

Nélkületek nincs 444

Csak a 444 és a sajtószabadság ügye mellett elkötelezett olvasók támogatása teszi lehetővé, hogy alaposan tudjunk foglalkozni a legfontosabb témákkal.