A 24.hu megszerezte az MTVA és a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert, 2Rule-forgalmazó cég, a Magyar Sportmárka Zrt. között köttetett szerződést. Eszerint bartermegállapodást kötöttek, azaz nem kell pénzt fizetnie azért a cégnek, hogy megjelenjenek a hirdetései az állami médiában, a 2rule pedig garantálja, hogy az MTVA-nak bérbe ad termékeket, amiket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek.
A közérdekűadat-igényléssel kikért szerződés szerint a közmédia dolgozóinak 15-20 százalék kedvezmény futball- és kosárlabdamez, futóruházat vásárlásra, valamint 2rule termékek garantálása nyereményjátékokhoz.
A lap szerint a megegyezés értelmében
- az MTVA a műsorok elején vagy végén 5 másodperces támogatói spotokat, klasszikus reklámokat, termékelhelyezést, online PR-cikkeket garantál,
- a Magyar Sportmárka Zrt. cserébe pedig bérbe ad 2rule-termékeket az MTVA-nak, megjeleníti az M4 logóját 2rule-termékein, nyereményjátékokhoz ad termékeket, továbbá 15-20 százalékos kedvezményt garantál a 2rule-termékekre (futball-, kosárlabdamezekre, futóruházatra, prémiumkategóriás sportruházatra, utcai és sportcipőkre) az MTVA dolgozói számára.
A 2019. június 30-ig hatályos megállapodás 3,4 millió forintról szól, de a 2rule-t forgalmazó cégnek fizetnie nem kell, a felsorolt tételekkel egyenlíti ki a számlát.
Reméljük, hamarosan a közmédia jellegét régen elvesztett közmédia dolgozóinak a teljes fizetését 2Rule-termékekben adják oda. (24)