Indiában mostantól a Facebook közvetíti a spanyol bajnokságot

sport
2018 augusztus 14., 07:12

A spanyol élvonalbeli labdarúgó-bajnokság, a La Liga vezetői kedden bejelentették, hogy megállapodást kötöttek a Facebookkal, és a következő három szezonban a közösségi oldalon nézhetik majd a meccseket az Indiai szubkontinens országainak focirajongói. 

photo_camera Fotó: Jose Breton / NurPhoto

A deal alapján India, Afganisztán, Bangladesh, Bhután, Nepál, a Maldív-szigetek, Sri Lanka és Pakisztán lakói ingyen nézhetik majd a spanyol focit a Facebookon. 

A ligát képviselő Alfredo Bermejo arról beszélt a Reutersnek, hogy ez nagy lépés a spanyol foci történetében, mert újabb százmilliókhoz juthat el viszonylag könnyen és jó minőségben a spanyol foci. A közösségi oldalnak egyedül Indiában 270 millió, a sz ubkontinensen nagyjából 350 millió felhasználója van.

A felek nem hozták nyilvánosságra az üzlet részleteit. A jogok idáig a Sony Pictures-nél voltak, az amerikai cég 32 millió dollárt fizetett a közvetítésekért 2014 és 2018 között. 

A nagy internetes világcégek fellépése a sportközvetítések piacán nem új jelenség: a Facebook tavaly már bejelentette, hogy az amerikai Major League Baseball meccseihez is szerzett közvetítési jogokat, az Amazon pedig 2019-től évi 20 angol Premier League-meccs közvetítésére vásárolt lehetőséget. (Reuters)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.