Jútubosodik a Fészbuk

Mostantól Nagy-Britanniában, Írországban, Ausztráliában és Új-Zélandon is elérhető a Facebook Watch, aztán hamarosan terjed tovább, hogy minden ország részesülhessék belőle. Az USA-ban már egy éve van.

A Facebook Watch egy videós szolgáltatás, ahol egyrészt a Facebook saját műsorokat mutat, például kosárlabdameccseket közvetít. Másrészt jelentkezhetnek külső gyártók is, hogy be akarnak kerülni a videóikkal. Ehhez csak néhány feltételnek kell megfelelniük:

  • legyen egy legalább háromperces videójuk, amiből több mint 30 ezren néztek meg legalább egy percet a jelentkezés előtti 2 hónapban,
  • és legyen legalább 10 ezer követőjük a népszerű közösségi oldalon.

Aki ennek megfelel, az töltheti is fel a videót, amit a Facebook majd megszakít reklámokkal, és az onnan jövő bevételek 55 százalékát a videó gyártójának adja, a többit meg elteszi magának. (reuters)

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.