Több MKB-ügyfél is arról panaszkodott kedden este a 24.hu-nak, hogy a banknál vezetett számláik egyenlege lenullázódott, nem látható rajtuk pénz.
Az MKB NetBANKár oldalán a következő üzenet olvasható: „Rendszerünket pillanatnyilag frissítjük! Kérjük látogasson vissza később. A karbantartás várható befejezési ideje: 2018.09.04 23:00:00”
A bank netes rendszerének megújításakor korábban is volt más probléma az egyenlegekkel, de az akkor megoldódott.
A 24.hu kereste az MKB-t a kérdéseivel, de egyelőre nem kaptak választ.
UPDATE 22:36
A poszt megjelenése után kaptunk tájékoztatást az MKB-tól, hogy lezárult a rendszerfrissítés, és helyreállt a probléma. Az ügyfelek már a helyes egyenlegüket láthatják a rendszerben.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.