Tarlós István nemsokára repülővel is le tud majd szállni a város közepén, akkorát aszfaltoztak közparképítés helyett

Európai összehasonlításban is nagyon kevés az egy főre jutó zöldfelület aránya Budapesten, és ez az arány a város közepén csak rosszabb. 

PIrossal a parknak ígért parkolóFotó: Google Maps

Lehetne a rossz levegő ellen tenni, például gyarapítani a zöldterületek arányát, csillapítani a belvárosi autós közlekedést, de az elmúlt években sajnos nem fordult meg a trend: mélygarázs épül a Nádor téren, beépítik a Ligetet, Óriáskerék és vurstli tette tönkre az Erzsébet teret, és a Városháza park sem készült el, pedig erre 2010-ben a főpolgármester ígéretet tett.

Sőt, mint írtuk, a park helyén továbbra is 241 helyes parkoló várja a városházi dolgozókat, akik egyébként a város legjobb közlekedési csomópontja közelében dolgoznak: három metró, buszok és villamosok garmadája tenné kényelmesebbé az utazást a reggeli és a délutáni csúcsban.

Olvasónk küldött képet a kérdéses parkolóról, amely tehát mégsem park lett: sőt, olyannyira nem gondolkodik a városvezetés parkban, hogy idén nyáron frissen leaszfaltozták az egészet - a kép nyár közepén készült, azóta haladtak, még több aszfalt került a salakos talajra:

A kép készülte óta már több az aszfaltFotó: Olvasónk, Tibor

Mint olvasónk írja, a vízelvezetés egyáltalán nincs megoldva, esőben bokáig ér a víz.

Lehet, hogy a leszállópályára emlékeztető felfestés valójában hidroplánok fogadására teszi majd alkalmassá a parkolót.